Selasa, Mac 15, 2011

Tentang Rafiq

Hari ni hari ke2 aku hantar rafiq kat rumah pengasuh. Hari yang sangat meletihkan aku. Rafiq masih tidur masa aku hantar dia pagi tadi. Elok sampai rumah pengasuh dia terjaga. Masalah bagi aku kalau dia sudah sedar. Masa sampai dia ok-ok saja. Masuk rumah pengasuh seperti biasa. Elok saja nampak aku pusing, dia pon terus meraung sekuat hati. Aku tunggu juga diluar. Saja nak tengok lama mana dia nak nangis...boleh tahan lama juga. Aku pula yang tak tahan mendengarnya. Tak sanggup aku dengar dia nangis lama-lama. jadi aku terus gerak. Masa aku sampai di bawah...aku masih dengar suara dia nangis...kuat juga suara hero aku sorang ni...tapi hati aku la yang sangat-sangat terasa...anak nangis kena tinggal kan. mesti la aku sedih. Sakit sangat terasa hati ini...tapi apa kan daya aku. Bersabarlah....

Sekarang ni badan aku sakit sangat. Petang ni mungkin aku akan terima ramai tetamu. tapi bagaimana kalau badan aku terusan rasa begini. dengan sakit badannya, sakit kepalanya lagi...dugaan.

Semoga Rafiq ok hari ni dan aku juga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan