Khamis, Mac 10, 2011

Kenapa?

Hari ni nak tanya kenapa sahaja...
Kenapa ya dari semalam hati ni asyik tertanya-tanya soalan kenapa? kenapa? kenapa?
kenapa tanya soalan kenapa? wah...apa kes la aku ni kan...kenapa la aku macam ni kan? Angau kot...hahaha...macam tak berapa nak betol la pula kan. Tak ada apa-apa sebenarnya...aku saja-saja suka-suka.

Sebenarnya semua soalan kenapa itu aku jawab sendiri. Semuanya soalan itu ditujukan kepada diri sendiri kan..jadi diri sendiri lah yang kena menjawabnya. Banyak lagi sebenarnya soalan kenapa ni..cumanya aku kekurangan kerajinan untuk menaip..ini pon aku paksa jari-jemari aku yang semakin kasar ini menaip. Jadi aku terpaksa menunggu jari-jemariku rajin dahulu...

Oklah...aku betol-betol malas sekarang ni sebenarnya...dah lama sangat aku tak update blog ni...kenapa ek aku malas update blog? haaa....tengok soalan kenapa lg...tapi aku dah jawab...hahaha

ok...chow dulu..babai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan