Jumaat, Mac 25, 2011

Aku Happy

Tak sabar aku nak luah kat sini...pagi ini aku suka hati sangat-sangat. Sebabnya Rafiq hero aku yang sorang tu, sangat baik. Langsung tak meragam atau buat perangai. Bangun pagi tadi nangis sikit...sebab aku nak pakaikan dia baju. Dia bukan tak nak pakai...tapi sebab aku ganggu tidur dia. Dia marah...hiihihihi..tapi aku suka. Ok,lepas bangun pagi tu...dia asyik peluk saja kaki aku...ikut saja mana aku pergi... selesai siap semua, aku minta dia salam dengan En.Hubby, keluar hantar dia kali ini sangat mudah. Dia ikut aku dengan baik sekali. Sampai tingkat 2, aku rasa susah hati. Tapi tengok gaya dia yang selamba menuju rumah pengasuh aku rasa ok sikit...sampai saja rumah pengasuh, dia beri salam dan masuk ke dalam...sempat dia pusing dan cium pipi aku...lepas tu terus masuk. Langsung tak nangis. Senang sangat hati aku pagi ni. Selalu masa-masa begini aku hanya risaukan dia saja. Pagi ini aku hanya ingat dia...tapi dalam mood happy. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan