Khamis, Mac 24, 2011

Hehehehe....

Hari ini aku boleh ketawa kecil...hehehe...tak ada hal lain melainkan cerita tentang my hero aku si Rafiq itu. hari ni dia langsung tak menangis..sebabnya mungkin masa aku hantar tu dia sedang tidur..sampai rumah pengasuh, dia terjaga dan masih mamai-mamai lagi. Pengasuh buka pintu dan nampak anak-anak yang sedang siap nak ke sekolah. Al-maklumlah, semua anaknya telah bersekolah. Rafiq teruja tengok keadaan itu. Dia seperti suka melihat suasana itu. Aku pindahkan Rafiq ke tangan pengasuh, Rafiq tak menangis...senang hati aku masa tu. Aku turun ke bawah dan tunggu sekejap...saja mahu dengar ada tak Rafiq menangis. Risau juga kan...hati ibu mana tak risau kan kalau tahu feel anaknya itu bagaimana...

Aku harap sangat Rafiq ok sepanjang hari ini....InsyaAllah, Syukur Al-Hamdulillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan