Rabu, Mac 02, 2011

Sunyi...perlukan bantuan

Sudah lama blog ni tak terusik...nak kata sibuk sangat tu tak ada lah sibuk sangat pon...boleh saja bersms dengan En.Hubby dari pagi sampai malam. Sejak En.Hubby out station ni...aku tak ada semangat nak buat apa pon...main dengan Rafiq pon sikit-sikit saja. Kesian Rafiq. Tak patut betol aku buat macam tu dekat dia. Semalam aku mimpi pelik...Rafiq tinggalkan aku buat selama-lamanya. Aku sedih sangat...aku tak boleh terima hakikat itu...tapi mujurlah aku sempat sedar...Aku sedar Rafiq dalam pelukan aku, sedang enak tidur sambil tersenyum. Hati aku terasa tenang saat itu. Mimpi itu membuat aku tidur tak lena seterusnya. Jadi bangun awal, balas sms En.Hubby yang dihantar lebih jam 1 pagi...Kesian En.Hubby, tak boleh nak tidur disana sebab terlalu sejuk. Air-cond tak boleh dikawal sendiri. Sapa yang boleh tidur sejuk-sejuk kan. Aku pon susah nak tidur...

Erm...minggu depan En.Hubby dah balik...best sangat, meriah semula rumah kami. Rafiq pon mesti gembira.hari-hari bertanyakan mana papanya. Aku pon hari-hari terpaksa bagitau dia yang papanya keluar bekerja. Kesian dia kan..selalu main-main dengan papa. Bila papa out station, dia main-main sorang-sorang dan kadang-kadang aku layan dia main.

PERHATIAN:-

Sebelum aku terlupa...ada tak sesiapa yang tahu, di mana boleh dapatkan pengasuh. Aku sedang mencari pengasuh untuk Rafiq dan 2 orang baby girl. Kalau boleh tinggal dikawasan rumah teres, mudah aku nak anta dan ambil. dan kalau boleh lagi biarlah di presint 9..dekat dengan rumah aku. Kalau sesiapa ada sedara atau diri sendiri nak jaga..boleh la hubungi aku.

bantuan kalian semua aku dahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan