Khamis, Julai 01, 2010

P.E.N.I.N.G

Kompom aku kena gelak kalau kak mi & kak roy baca N3 ni...dari aku mula-mula masuk kerja sampai sekarang, dah 7 tahun lebih, perkataan "pening" ni susah nak hilang dari bibir aku...bukan sengaja sebut tau...tapi memang pening betol-betol...memang aku selalu je pening...mungkin sebab tekanan darah aku rendah...mungkin sebab aku banyak mengadap pc...mungkin aku banyak fikit...ehhhh! berapa banyak mungkin dah ni..tapi yang pasti memang aku sedang pening...tak pe lah..kak mi dengan kak roy nak gelak pon gelak lah...huhuhuhuhu

Ada 1 lagi kemungkinan...em, mungkin sebab aku tak cukup tidur semalam...yer lah aku terjaga lebih kurang 4.30 pagi...lepas terjaga tu aku langsung tak boleh lelap...asyik pandang Rafiq dan En.Hubby yang sedang nyenyak...tapi aku juga yang tak lelap-lelap. Aku terbaring sampai pagi. Bangun mandi, solat, dan siap-siap untuk pergi kerja. Sampai opis apa lagi...sudah mengadap pc, bertambah la pening aku ni...sekarang ni pon mengadap pc lagi...tak baik-baik jugak lah pening aku...

Ok lah..cukup...aku nak pergi cari tempat untuk merehatkan mata aku sekejap...harap-harap hilang sikit pening nih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan