Jumaat, Julai 09, 2010

"Aku GEMUK"?

Ini bukan pengakuan sebenarnya...tapi semalam ada salah sorang dari budak travel agen datang opis dan tegur aku...ayat dia lebih kurang macam ni..."Eh, awak dulukan yang buat flight booking?," aku mengaku lah...dan tak sangka sangat budak tu masih ingat aku, aku pikir mungkin aku tak berubah langsung walau pon lepas berkahwen dan punya anak...heheheh...sekali dia balas balik cakap aku..."awak nampak lain lah...awak nampak gemuk." itu ha ayat dia...dia kata aku gemuk...nak suka ke tak nak ni? hehehehe...tapi aku suka juga sebabnya En.Hubby pon suruh aku makan banyak bagi besar sket...tak lah aku nampak melidi...kata En.Hubby kat aku 3-4 tahun lepas...heheheh...aku tak lah kata aku gemuk, tapi chubby..hikhik..nak perasan juga aku kan-kan-kan...

Balik rumah aku mengadu lah dengan En.Hubby tentang perkara ni...En.Hubby senyum sambil jawab..."OK ape macam ni...tak kurus sangat, tak gemuk sangat...sedang2 je" Aku pon apa lagi...hati pon berbunga-bunga lah....huhuhuhu...dan mulai hari ni...aku akan jaga pemakanan aku dengan lebih terperinci lagi...biar maintain saja macam ni...hikhikhik....(Suka tau...hatiku sedang menyanyi kegirangan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan