Rabu, Jun 30, 2010

Letih sangat (x tau kenapa)

Sejak balik dari kampung halamanku nun jauh di utara(ceq ni oghang kedah no). Badan ni terasa sangatlah letih...walau pon dah cuba cukupkan tidur. Tapi badan tetap rasa letih. Semalam sudah pergi klinik, nak ambil ubat jer pon...tapi mengadu lah juga sikit-sikit pada jururawat yang rawat aku tentang keletihan aku ni...sekali dia jawap ape korang tahu? "badan kurus macam ni pon boleh selalu letih ke? kalau orang badan besar macam saya ni memang la patut kerap terasa letih". Eh...bentuk badan pon boleh ambil kira ek? Letih ni bukan serang sapa saja ka? Lepas tu jururawat nasihatkan aku, suruh aku ambil makanan yang sihat-sihat. Banyakkan makan sayur-sayuran. tapi semua tu memang aku makan. sayur, buah, roti, biskut, kuih...semua la...aku hantam sajork apa yang aku boleh makan. Tapi sampai sekarang ni badan aku masih terasa letih. Hmmm...kena berehat puas-puas la cuti nanti...harap-harap rasa letih ni kurang kalau pon tak hilan 100%...dapat kurang pon jadi lah...kalau hilang terus al-hamdulillah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan