Selasa, Julai 06, 2010

Ulcer lagi...

Betol kata kak yati, ulcer ni kalau dah mula jadi...akan jadi lagi dan lagi dan lagi...baru saja baik dari ulcer yang jahat tu...yang buat aku tak boleh makan dan berat badan aku turun dengan cepatnya...geram betol aku dekat ulcer ni...sekarang sudah jadi balik..tapi diperingkat permulaan, ubat yang lepas pon belum habis jadi aku dapat rawat dengan cepat....tapi dalam baru-baru jadi pon, ia tetap rasa sakit...tapi aku masih boleh makan...harap-harap ia tak berlanjutan seperti yang sebelum ni. Sejak jadi ulcer yang lepas...berat aku langsung tak naik-naik...walau pon selera makan aku macam gorila...lepas makan, makan lagi, dan lagi dan lagi...dari makanan berat ke makanan ringan...tapi tak naik juga. Fuhhhh....susah jugak nak naikkan berat badan kan???

1 ulasan:

  1. budak ni.. org risau berat naik tak turun-turun, dia risau berat dia tak naik-naik...
    ishkkk

    BalasPadam