Selasa, Jun 15, 2010

Hari ni kurang happy

Sebenarnya malam ni adik-adik aku sudah mahu pulang ke kampung, rumah aku akan kembali sunyi lepas ni...adik aku yang kerja IQRAM pon akan tinggal di hostel tempat dia bekerja..tinggal adik aku yang kerja kat Alamanda ja. Tapi rumah aku mesti sunyi...kalau riuh pon hanya suara Rafiq...syukur ada Rafiq, penyeri rumah tangga aku dengan En.Hubby.

Semalam sangat lah letih, balik kerja terus ambil adik-adik pergi cari tiket bas. Nasib baik semalam punya tiket sudah habis...memang aku sengaja lewat ambil tiket diorang...aku harap diorang lama lagi kat sini...aku senang dengan diorang, ramai-ramai meriah kan...meriah yang aku suka...ada meriah yang mendatangkan kerimasan kan...tapi diorang ni lain...aku happy jer hari-hari dengan diorang ni.

Tapi malam ni diorang dah nak balik, lepas ni Rafiq la yang terpaksa meriahkan suasana di rumah...

Hmmm...cerita pasal Rafiq, 2-3 hari ni Rafiq lain sangat, dia sangat manja dengan adik-adik aku tu...dia macam tahu saja diorang dah nak balik. Langsung tak ada buat perangai lagi...baik sangat dengan diorang. Asyik berkepit saja dengan diorang...dengan aku jarang sangat..masa tidur saja dengan aku...harap-harap bila diorang balik dia tak buat perangai...dia budak baik. aku tahu itu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan