Jumaat, Jun 11, 2010

Adikku sudah mahu pulang...

Adik aku sudah mahu pulang...kalau boleh esok dia dah nak balik Kedah, tapi aku tahan dulu sebabnya aku nak belikan dia sesuatu. Dia pon setuju, tapi dalam setuju pon dia masih berfikir-fikir juga, katanya dah tak tahan tanggung rindu pada mak dan abah. Dia kesian mak dengan abah sunyi adik tak ada. Sebab adiklah paling bising di rumah. Mak dengan abah pon hari-hari rindu adik...hari-hari telefon adik. Dapat cakap dengan adik, dapat juga lah bercakap dengan cucu kesayangan si Rafiq tu.

Kalau ikutkan hati ni nak saja aku balik kampung hantar adik...kesian biar diorang balik dengan bas...walaupon berdua aku masih risau. Di sini tak sama keadaan di kampung sana. Sayang sekali, En.Hubby tak dapat cuti kerana ada kursus akan masuk pada hari Ahad ini...hari Ahad ni En.Hubby terpaksa bekerja. Jadinya adik aku terpaksa juga tangguh untuk balik kampung. Malam ni aku akan pergi cari tiket untuk diorang...sedih pula aku nak biarkan diorang balik...dengan adanya diorang di rumah, suasana meriah sangat...hari-hari riuh dengan gelak ketawa...Rafiq bukan main suka. Kalau diorang balik...macam mana lah agaknya lepas ni kan???

BS Rafiq sudah ada di sini..tapi aku tak pasti keadaan dia...sekarang ni dia berbadan dua...dapat ke dia jaga Rafiq lagi? Nanti malam pergi rumah dia lah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan