Khamis, Jun 03, 2010

Khamis....esok Jumaat.

Tak ada mood sebenarnya...sebabnya masih mengantuk..yer lah pagi-pagi dah menaipkan... Cepat betol masa berlalu kan? sudah Khamis hari ni... Jumaat esok adik aku yang bongsu akan bertolak ke sini bersama buah hati adik aku yang lelaki yang tinggal dengan aku sekarang ni. Tujuan kedatangan diorang bukan lah saja-saja nak bercuti...tapi atas permintaan aku. Al-maklumlah kan, BS Rafiq minta cuti lima (5) hari pada minggu pertama cuti sekolah. Cuti aku tinggal lapan (8) hari saja lagi...sebab tinggal lapan hari? sebab BS selalu minta cuti dan cuti jaga Rafiq di kala dia demam. Adakalanya aku manfaatkan cuti dengan balik kampung atau pergi kemana-mana untuk mengisi masa yang terluang. Tapi tak selalu...sebab selalunya memang habiskan masa di rumah bermain dengan Rafiq.

Kedatangan adik aku itu adalah bertujuan menjaga Rafiq untuk seminggu pertama cuti sekolah tu...minggu ke dua aku akan hantar semula Rafiq ke rumah BS. Cian jgk adik2 aku tu...terpaksa datang jauh-jauh sebab nak tolong aku jaga Rafiq...bertuah aku kan punya adik yang memahami...tapi tak semua...ada yang buat kepala aku pusing...tapi biarkan lah...aku malas nak pikirkan dia...

Esok lepas kerja adik aku sampai..meriah la rumah aku minggu depan...x sabar tunggu esok. (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan