Rabu, Jun 16, 2010

Ulcer

Sudah 4 hari aku jadi ulcer dalam bibir atas...sungguh sakit, sekian lama ulcer tak singgah aku lupa rasa sakitnya...sungguh aku tak tahan...malam kelmarin aku hanya dapat makan bubur...kalau dapat makan nasi pon, hanya 3-4 suap jer...lebihnya aku hanya minum air. Badan pon sudah terasa susut...Nak naik punya la bertahun, nak turun cukup lah tak makan sehari...susahnya lah nak naikkan berat badan ni...ulcer ni lah punya pasal yang menyebabkan berat badan aku sudah turun merudum...benci ulcer....................................................................

Sudahlah ubatnya susah nak cari kt Putrajaya ni...B*nj*l* memang aku sudah bosan dengan ubat itu...langsung x mujarab. kat mana ada kedai ubat cina yang berdekatan? En.Hubby ada belikan ubat semalam...tapi bukanlah seperti yang aku minta...tapi aku pakai juga la...nanti merajuk lak dia, penat juga pergi cari ubat untuk aku, tak kan aku tak nak guna pula kan...guna juga la....yang pasti aku tak puas hati dengan ubat yang En.Hubby beli...tak berkesan jugak...

Bila la agaknya boleh dapat ubat yang sebetulnya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan