Khamis, Disember 31, 2009

Selamat Tahun Baru 2010

Selamat Tahun Baru buat kalian semua yang singgah di laman luahan hati aku...Sempena menyambut tahun baru ni...ramai yang bertanya..."Apa azam baru untuk tahun baru ni?" Agaknya jawapan aku ni sama macam tahun-tahun lepas kot....cuma nak tambah sikit...aku nak jadi seorang isteri yang terrrrrrrrrrrbaik untuk En.Hubby...dan ibu yang terrrrrrrrrrrbaik juga untuk Rafiq...aku akan usahakan sedaya upaya aku untuk memberikan sepenuh perhatian kepada anakku Rafiq walaupon sepenuh masa aku dengan dia hanyalah pada hari minggu saja....tapi peluang yang ada itu lah akan aku manfaatkan sebaik yang mungkin...

Dan kalau boleh tahun baru ni aku nak buat banyak perubahan...al-maklumlah...sebab tahun baru jugak lah umur aku bertambah lagi 1 tahun...dah tua pulak rasanya...hahahahah...tapi aku tak kisah...biar umur meningkat...asal diri tetap mantap...hikhikhik...ntah apa-apa la aku ni...bukan mantap apa yer kalian...sihat dan kuat sentiasa maksudku itu... (^_^)

Ok la....Sekali lagi buat semua aku ucapkan "SELAMAT TAHUN BARU 2010"-Semoga tahun baru ini akan lebih menceriakan hidup kita semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan