Rabu, Disember 02, 2009

Penin......

Banyak benda yang buat aku pening sekarang ni...antaranya tarikh yang muncul selepas aku update blog aku ni...selalu lewat 1 hari...tak tahu lah kenapa...KEPADA SESIAPA YANG TAHU KENAPA TU...TOLONG LAH BAGI TAU AKU MACAM MANA NAK BETULKAN TARIKH TU YEEE...TOLONG YEEE...

Pening aku yang seterusnya...Rafiq meragam semalam...dari jam 1 pagi sampai la 5.30 pagi...dia memang kurang sihat...tapi sudah beransur pulih....lebih baik dari sebelum ni...tak pula dia meragam yang amat sangat...nangis sikit-sikit aje pon...tapi semalam...YA TUHAN...meragamnya hampir 5 jam...korang bayangkan la...dari kol 1 pagi aku bangun layan meragamnya sampai jam 5.30 pagi...aku rasa dia kembung..sebab bagi susu pon dia tak nak...sapu minyak YUYI...langsung tak ada kesan...terus juga meraung...bukan menangis lagi dah...menjerit-jerit...mula-mula aku sabar...memang tenang...tapi lama-lama hilang juga sabar aku...lagi aku tinggi suara...lagi kuat dia meraung...dia berhenti meraung bila aku dokong dia....dodoikan dia sambil berjalan-jalan....krem kaki aku...dah la kene dodoikan...berjalan pulak tu....adooiii...tensi betol....tapi aku tahankan jua..demi nak tidokan si Rafiq...tapi dia masih juga tidak lelap...ntah jam berapa En.Hubby bawa dia tengok TV...aku tak tahan mengantok...buat milo satu mug dan layan milo sekejap sementara En.Hubby layan dia...tapi sekejap jer...nampak aku dok layan milo dia meraung pulak...nak datang kat aku...hmmm....apa lagi aku sumbat la dia biskut tiger...dua keping habis dia sorang...masa tu dh hampir jam 5 pagi...aku tengok dia makan biskut macam orang lalok dah...mengantok sangat la tu...lepas je habis minum...aku bawa dia masuk bilik...sambil-sambil dodoikan dia....akhirnya 5.30 pagi...baru dia tido...tapi aku???? 5.30 pagi baru tido...kol 6 pagi dah kene bangun...tapi aku terlajak juga,kol 6.30 baru bangun...dapat la lelapkan mata 1 jam....jadi la...lagi pon petang ni nak balik kampung...aku tido dalam perjalanan balik kampung je la nanti...aku mengantok sekarang ni...jangan pengsan sudah.

1 ulasan:

  1. masaalah along yg pertama sama ngan akak..cam na yrk nak selesaikan masalah tu....kalau along dapat selesaikan bgtau kat akak tau....

    BalasPadam