Selasa, Disember 15, 2009

Tak ada cerita baru....

Aku rasa macam kosong...tapi sebenarnya banyak benda berlaku dalam hidup aku. Baru-baru ni aku ke PD ada kursus dan Family Day opis aku. Kursus tu agak bosan..maklum la kan...hari jumaat selangor cuti...jadi hari tu sepatutnya aku dgn keluarga berehat...ini tidak...aku terpaksa pergi berkursus kerana semua diwajibkan hadir...disebabkan sekali dengan Family Day...boleh bawa keluarga sekali...jadi aku ada teman...cuma kesian dekat en.Hubby la...terpaksa jadi babysitter...dari pg ke malam mengasuh hero aku yang sorang tu...nasib baik juga sorang jer....kalo la 2-3 orang anak aku...mau pengsan en.Hubby aku tu...apa pon aku tetap kesiankan en.Hubby. yer la kan...sepatutnya cuti-cuti macam tu dia berehat dengan aku dan Rafiq...pergi berjalan-jalan bersama-sama...tapi kire ok jugak la kan...pergi PD pon bole berehat jgk...ermmmm....

Cerita Rafiq di PD
Suka betol Rafiq semasa di PD...ramai betol yang sukakan Rafiq...aku senang lenang juga la..sebab ramai yang tolong jaga dia...lega aku...dia senang dengan sape-sape je yang masih solo...heheheh...gatal betol hero aku sorang ni...Sepanjang di PD..Rafiq lebih banyak masa dengan papa dia...sapa lg kalo bukan en.Hubby. En.Hubby pula pandai layan dia...hari-hari bawa Rafiq mandi kolam...sungguh berani Rafiq tu...rupanya dia sangat suka mandi...langsung tak takut masuk dalam air...bukan main hebat lg dia mandi di kolam orang dewasa...budak-budak yg besar dari dia pon mandi di kolam kanak-kanak je...ish-ish-ish...rafiq-rafiq...esok(insyaAllah) aku uploadkan gambar dia kt PD ye.
Satu lagi cerita Rafiq...setibanya kami di bilik tempat kami menginap..rafiq terus menjelajah bilik kami tu..semua tempat dia masuk...bawah meja,almari baju, rak kasut, celah kerusi, bilik mandi...tapi tempat paling dia suka bawah meja...apa ada bawah tu aku pon tak tahu...tapi dia memang suka duduk bawah meja...tapi belum sampai 10min duduk bilik tu...tv dh rosak...Rafiq cabut fius tv tu...cuak jgk aku...karang terkena renjatan elektrik pulak...jenuh jgk nak kawal rafiq ni...dia lasak.kalau tau aku nak amik dia...cepat-cepat dia lari(merangkak dengan lajunya) dari aku..erm..penat tau main kejar2 dengan rafiq...tapi aku HAPPY dengan dia. anak manja aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan