Khamis, Disember 24, 2009

Yeeeaaaa......Esok Cuti

Tak sabar aku nak cuti esok...bukan aku saje...semua orang bercuti...tapi tak termasuk yang gile kerja ye...mungkin diorang tak nak bercuti...atau mungkin nak cari duit lebih...(baik buat part time kan???)

Aku tak sabar nak pergi Genting ni...aku tak pernah sampai sane lagi(percaya tak kalian)???tapi tolong lah percaya....memang aku tak pernah sampai sane...pergi sekali pon jadi lah...nak tengok apa yang hebat sangat tempat tu...

Apa pon tempat yang paling hendak aku pergi adalah Makkah...tempat dimana semua makhluk TUHAN yang beragama ISLAM hendak pergi...bagi mereka yang berkemampuan diwajibkan pergi ke sana...aku? InsyaALLAH akan ku cuba ke sana 1 hari nanti. Doakan aku ye.

EN.Hubby..mari la kita sama-sama menyimpan...(khas untuk pergi sane saje ye)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan