Rabu, Disember 23, 2009

Tak sabar nak cuti

Ujung-ujung tahun ni memang kurang sket semangat nak kerja...lagi-lagi sudah tau aktiviti yang bakal berlangsung pada hari cuti ni. En.Hubby janji nak bawa aku dgn Rafiq pergi Genting...sebenarnya itu janji dia untuk mama Rafiq ni dari berkawan dulu lagi...tapi tak tertunai pon...sampai la Rafiq hadir dalam hidup kami ni baru la En.Hubby dapat tunaikan janji dia...tapi kali ni bawa isteri dan anak...kira ok la kan...bawa isteri dan anak...dari bawa aweks ye tak???hehehehe

Hari jumaat ni...ingat nak bawa Rafiq mandi kolam...Rafiq sangat suka mandi kolam. suka main air...nak main air kat rumah bole...tapi letih la aku nak mengemop nanti...Rafiq kalau main air boleh banjir satu rumah...lebih baik aku bawa mandi kolam...senang.

Semalam...sempena hari ulangtahun perkahwinan kami yg ke-2...aku dapat beg NIKE...heheheh..jadi la...kalau nak beli sendiri memang tak terbeli...En.Hubby bagi beg yang memang sudah lama aku nak beli....hihihihih..thanks sayang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan