Isnin, Januari 04, 2010

Esok.....???

Rasa seperti baru lagi 2009...macam tak percaya sekarang dah 2010..dengan berubahnya tahun...maka berubah juga la umur aku...esok genap umur aku 27 tahun...umur yang sepatutnya aku menjadi lebih matang...dan tahun ni aku nak azam aku tercapai..akan aku usahakan sedaya upaya...bukan apa...tahun lepas azam aku macam x de makna apa-apa...aku memang langsung tak kisah dengan azam aku tu...tapi tahun ni biarlah menjadi...InsyaALLAH.

Rafiq pon akan genap setahun 21/2/2010 ni...tak sabar aku nak lihat dia membesar...hmmm....cerita pasal dia...pagi tadi dia jatuh katil...kuat juga aku dengar...meraung sekuat hati...masa tu hujan turun dengan lebat sekali...tapi suara Rafiq menenggelamkan bunyi hujan...sehingga aku tak perasan waktu itu hujan tengah lebat...Kesian Rafiq...jatuh katil lagi dia...puas aku buat sekatan agar dia tak jatuh...aku jadi risau pula tengok keadaan Rafiq sekarang...dia nampak aktif...tapi nampak macam kurang sihat...tak tau aku nak kategorikan macam mana...lepas saja dia demam kelmarin tu...keadaan dia lain sikit...mungkin...aku tak fikir yang bukan-bukan...tapi hati aku memang tidak tenang...asyik teringatkan dia saja...nak buat kerja pon hati tak senang...rasa macam nak cepat balik.............cepat la jam 5.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan