Jumaat, Oktober 30, 2009

2 in 1

Erm...mesti pelik dengan tajuk kat atas tu...sebenarnya hari ni aku tension dan gembira...dua perasaan dalam masa yang sama...tak tau la nak cerita macam mana...yang pentingnya aku dapat nyatakan yang aku betol-betol tertekan bila duduk di opis...aku bukan tak suka kerja aku..cuma situasi/keadaan yang membuatkan aku kadang-kadang tu tak dapat tahan...hampir aku nak sound jer semua orang tadi...syukur tahap kesabaran aku masih kuat...aku gembira sebab apa?tak apa lah...yang gembira tu biar aku sorang jer yang tau ye...bukan tak nak kongsi...tapi rahsia tetap rahsia...nanti bila aku rasa boleh share dengan semua...aku pecahkan rahsia ini...(tak patut betul aku kan...kongsi yang tension-tension jer..yang happy-happy tak nak kongsi) tak ape...ada banyak lagi cerita gembira yang bakal aku kongsikan dengan semua orang...(InsyaAllah)

Esok cuti..selalu dah ada aktiviti yang bakal dilakukan...tapi hari ni belum plan apa-apa lagi...mungkin duduk rumah tengok tv, mengemas, memasak, membaca, main dengan Rafiq...itulah aktiviti hari cuti aku kalau tak keluar ke mana-mana..........(nampak gayanya...duduk rumah je la esok...)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan