Selasa, Oktober 20, 2009

Cerita Rafiq

Semalam aku sampai rumah lewat sikit dari biasa...sampai je rumah...Rafiq sibuk bangun berlari (dipimpin adik aku) mendapatkan aku...terus mintak di dukung...lama sangat tunggu aku balik kot..heheheh...

Esok Rafiq cukup 8 bulan...perkembangan dia cukup membanggakan...Syukur al-Hamdulillah...dia sudah pandai meniti ditepi sofa...sudah boleh memanjat sofa naik dan turun dengan sendirinya. Sekarang ni dia ada perkataan baru yang disukainya iaitu "kakak"..sebenarnya "kakak" adalah panggil aku kepada adikku yang no.4...sekarang ni panggilan itu turut dipanggil oleh Rafiq buah hati aku itu...hmmmm..cepat betol dia belajar...aku sangat bersyukur melihat perkembangan dia yang memberangsangkan. Dia cepat belajar dan sangat pandai menarik perhatian aku, hubby dan sesiapa saja..sangat mersa orangnya...

Aku masih tak sempat mengupdate gambar Rafiq...tunggu la nanti...bila aku punya banyak masa...akan aku tepekkan jua gambar dia di ruangan ini....

*Hubby pegi out station...4 hari lak tu...tinggal aku, rafiq, kakak dan abg chaq...nasib baik ada diorg tu...x la sunyi aku minggu ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan