Jumaat, Oktober 16, 2009

Open House lagi

Selagi masih di dalam bulan Syawal...selagi itu la open house akan berlangsung...hari ni opis pula buat open house...tapi tak lah open house pon..sebabnye jemputan hanyalah di bawah satu bumbung...jemputan luar hanyalah seorang...itu pon x-staff di sini...

Aku memang suka sangat bila open house ni...sebabnya boleh makan macam-macam yang tak dapat makan hari-hari...tapi malangnya tak tahu kenapa selera aku begitu terhad...hanya mampu makan nasi saja..lain-lain menu hanya lah menjadi tatapan mataku...di mulut rasa nak makan kesemuanya..tapi di perut rasa tak ingin di isi...

Tak apa lah...mungkin hari ni perut aku tak berselera kot...aku pon pelik...selalu tak macam ni...pantang ada makanan...memang akan aku rasa kesemuanya serba sedikit...tapi hari ni aku tak dapat berbuat begitu.......???

Erm...tak pa..lupakan bab tu...nanti balik aku makan lagi...sekarang ni nak cerita pasal Rafiq..anak manjaku yang sorang tu...yang semakin menunjuk kegatalannya yang aku tak tahu diwarisi daripada siapa...semalam dia berebut majalah remaja dengan Mak Jang dia Mak Jang tu adik aku la....dia panjat adik aku semata-mata nak cium awek yang jadi cover majalah remaja tu...berkali-kali diciumnya cover girl tu...sungguh gatal rupanya anak manjaku itu...bila ku tunjuk gambar model lelaki...dengan pantasnya dia menepis dan menampar...bila ditunjuk gambar model perempuan yang cun gilers tu...terus dengan rakusnya dia menarik majalah dan mencium model tersebut...haiii...x tau la anakku itu...cukup lah perangai di waktu ini..jangan la di bawa ke besar...bahaya itu...tapi sampai sekarang aku masih berfikir...dari siapa dia punya sifat itu....PAPAnya kah????????? (jangan marah ye papa....andaian suke suki jeee...)

Ok la...kt sini dulu cite Rafiq...nanti kite cite lagi okay.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan