Rabu, Oktober 07, 2009

Rafiq demam

Tiap pagi seperti biasa rafiq bangun tido mesti tersenyum...aku memang sangat puas hati terhadap perkembangan dia...nanti ada kelapangan aku akan post kan gambar dia dari lahir sampai sekarang...x sempat lagi nak edit...
ok sambung balik pasal rafiq bangun tido...disebabkan reaksi dia tiap pagi sama saja...asyik tersenyum sengih tayangkan 2 giginya itu...aku langsung x sedar anak manjaku itu demam...tiap kali dia bangun tido dan tersenyum aku mesti mendapatkan dia dan mencium pipinya...dia sangat suka akan keadaan itu...
pagi ini bila aku mencium dia...terasa bahang panas dibadan,muka,kaki, di keseluruhan badannya. Aku x sangka dia demam sebab dia langsung x menunjukkan rasa tidak sihatnya itu...masih mampu ketawa di pagi hari ini...
Tanpa membuang masa aku bagi dia makan ubat...selalunya dia sangat mudah diberi makan ubat...tapi pagi ini dia menolak...mungkin dia x selera kan......???sebab dia demam kot dia x nak makan ubat...???erm..x tau la...aku cari jawapan sendiri nanti.
Aku keluar bekerja jugak...rafiqku aku tinggalkan dengan adik...aku percaya adik ku lagi...dia mampu melayan rafiqku yang demam itu...
Aku tak sabar nak balik jumpa rafiqku........cepat la jam 5.tak sabar nak balik ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan