Khamis, Oktober 15, 2009

Very the terkezutttt...

Hari ni badan aku rasa kurang sihat...tak pasti kenapa. Semalam kerja macam biasa...tak ada pula kerja berat. cuma semalam memang aku tersangat sibuk...jadi semalam aku tido awal...x sedar pon terlelap depan tv. sedar dari tido aku bangun masuk bilik sambung tido...bila bangun pagi...YA TUHAN...sakitnya pinggang aku. rasa macam nak patah pon ada...

Erm..cerita bab terkezut aku tu ye...awal pagi tadi aku disapa oleh teman sekolah lama aku...dia bagi tau aku yang dia terpregnant lagi...setahu aku anak dia baru 7 bulan...sekarang dah pregnant balik...mungkin dah 2 bulan macam tu...maknanya dia pregnant 2nd baby masa anak dia baru 5 bulan la...kecik lagi anak 1st dia...dah nak dapat lagi sorang....murah betol rezeki dia...

Cerita pasal rafiq...dia sekarang ni sibuk belajar bertatih...meniti tepi sofa...seronok tengok perkembangan dia membesar depan mata...dia seorang anak yang sangat banyak akalnya...ada saja gelagat dia yang menghiburkan hati kami sekeluarga...sekarang ni dah banyak perkataan yang dia sebut...tapi hanya berpeluang mendengarnya sekali...sebab dia tak akan ulang perkataan yang disebutnya secara kebetulan itu... tapi anak ku itu sungguh cerdik...dia hanya panggil aku bila dia menangis lapa atau dimarahi...bila dia suka hati dia hanya akan panggil papa dia...itu la anak manjaku.

ok la....esok aku coretkan lagi kisah rafiq...aku lapar sudah...mau cari makan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan