Isnin, Disember 06, 2010

Kembali...

Lamanya aku tak update blog ni...usang dan bersawang sudah...bukan tak rindu nak berblog..cuma tak berkesempatan nak bercerita...maklum lah kan...aku pon bukan jenis yang banyak cakap sangat...2-3 menjak ni aku lebih banyak berdiam diri..jadinya blog ni pon sedikit terabai...bukan langsung tak jenguk ok...jenguk jugak..masuk jugak blog kawan-kawan, kakak-kakak dan adik-adik yang ada...

Banyak perkara yang berlaku semasa aku berdiam diri...tapi rasa seperti tak patut diceritakan disini...rasanya terlalu peribadi...jadi simpan dalam hati saja...yang penting hal itu sudah selesai...dan aku kembali bersemangat.

Itu saja coretan dari aku untuk pagi ini...mana tau petang-petang nanti aku bersemangat nak cerita lagi....tunggu dan nantikan je la ya...hmmmm.........ada ka yang akan menanti cerita dari aku....aku bukan blogger fofular pon...huk-huk-huk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan