Rabu, Disember 22, 2010

3 Tahun sudah....

Hmmm....tahu tak apa yang 3 tahun tu? Sebenarnya 3 tahun tu bermaksud sudah 3 tahun aku melayari hidup berumahtangga bersama En.Hubby. Al-hamdulillah berlangsung dengan baik-baik saja...walau pon kadang-kadang tu berbalah juga...biasa lah kan..sudah adat berumahtangga begitu...sedangkan lidah lagi tergigit...ye tak? Aku bersyukur dengan kurniaan yang ALLAH berikan kepada aku..mendapat suami yang penyayang, anak yang baik dan comel...hikhikhik...bagi aku hero aku sorang tu comel...sebab dia sangat manja. Dan keluarga yang sangat memahami...

Minggu ni kan En.Hubby berkursus...semalam dia balik sekejap, ambil barang yang tertinggal, maklumlah kan, tempat kursus hanya berapa minit sahaja dari rumah...tapi disebabkan dia adalah koordinator/peserta kursus tersebut, dia terpaksa menginap disana. Masuk hari ni 3 hari En.Hubby berkursus, tiap hari dia pulang, hari ini aku belum pasti, dia ingat ke tak tentang hari ini...harap-harap dia ingat lah. Aku pon tak pasti apa yang aku nak buat hari ni...nak masak special, tentu dia dah makan di tempat kursus dia tu...karang masak, dia x nak makan lagi membazir...selalu balik rumah CT dah masak...tak kan nak masak lagi kot...hmmmmmmmmmmm

Tak apa la...tunggu saja petang nanti, kalau En.Hubby balik, baru aku lakukan apa yang patut...kalau tak, rai sendiri dengan anak...huhuhu...malas nak ganggu dia masa berkursus ni...cuma harap dia ingat hari ini hari istimewa kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan