Khamis, November 18, 2010

AKU HAPPY....hahahaha

Apa yang aku nak cerita kat sini adalah tentang happynya aku di raya haji ini...tahun lepas aku tak dapat balik raya haji...jadi beraya berempat...bersama En.Hubby, Rafiq buah hati aku..dan adik perempuan aku...

Tahun ni....raya haji semalam...beraya bersama keluarga aku...walau pon tak semua ada..tapi mak abah aku ada beraya bersama aku...seronoknyaaaaaaaaaa...terima kasih sangat-sangat pada abahku kerana buat keputusan akhir untuk datang beraya bersama anak menantu dan cucu...hikhikhik...seronok tak habis lagi...

Kalau ikut nak luahkan semalam...tapi keletihan lah pula...penuh juga rumah aku semalam...pak cik, mak cik dan sedara yang dekat datang ke rumah...tak ada lah buat apa sangat pon...cuma sediakan ketupat, lemang dan sedikit rendang...dan ada lah sedikit laksa...masih ada lagi...siapa-siapa yang terasa nak makan laksa kedah...jemput lah datang rumah...hihihihihi

Petang semalam keluar jalan-jalan raya...kononnya lah...pergi puchong rumah mak cik En.Hubby, pulang dari puchong singgah presint 17, rumah sepupu aku pula...saja bawa mak abah jalan-jalan...balik rumah sudah malam...bersihkan badan dan tidur...letih juga tu...sebab makan banyak sama kot...hehehehe

Tapi...malam ni mak abah dah nak balik kampung...kembali sunyi lah aku...tapi tak apa...adik aku yang kecik tu tinggal di sini...bercuti katanya...al-maklumlah kan..cuti sekolah sudah bermula...

Oklah..cukup disini dulu...curi masa kerja nih....hikhik

Sekian.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan