Selasa, Disember 28, 2010

Al-Hamdulillah syukur...

Syukur aku ke hadrat ILLAHI kerana dengan limpah kurnianya...En.Hubby tidak ditimpa penyakit yang kritikal...sakit dalam perut yang En.Hubby alami baru-baru ini adalah peringkat awal karang, dan sekarang En.Hubby dalam proses rawatan. Keturunan juga rupanya penyakit karang ni. Dan satu lagi penyakit baru yang menimpa En.Hubby ialah kayap selendang. Masya-ALLAH...bahaya kayap itu setahu aku, dan sama juga masih dalam rawatan...Syukur yang tidak terhingga aku panjatkan...En.Hubby menerima rawatan awal...tidak berlengah untuk berubat...selalunya En.Hubby sangat susah untuk dibawa berubat.

Semalam En.Hubby telefon, pagi ini pon telefon lagi...ingat rupanya pesan aku...sentiasa hubungi aku...kalau tak dapat telefon, sms pon tak apa...janji sentiasa ada berita daripada dia. Kalau dia tak telefon aku yang akan telefon...nanti kalau aku telefon mesti kena marah sikit...hikhik..kesian En.Hubby...sebenarnya hati ni senang sikit dari semalam...dengar suara En.Hubby seperti bersemangat sikit...semalam suara dia lemah sangat...mungkin sebab berada di kampung sama koooottt...aura/suasana di kampung kan tak sama dengan di sini...

Nampaknya temujanji Rafiq lusa, terpaksa lah aku, Rafiq dengan CT saja...tanpa En.Hubby bersama-sama kami. Mesti kelam kabut nanti...al-maklumlah..Rafiq kan lasak budaknya. mana lah reti dia duduk diam...lagi pula kalau ada rakan sebaya yang sama aktif...hhhmmmmm....habis lah akuuuu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan