Rabu, Disember 29, 2010

Al-Kisah

Tak ada apa yang menarik sangat pon...cumanya nak cerita yang En.Hubby semakin sihat, sakit pon semakin berkurangan, dan jarang-jarang sakit lagi dah...cuma rasa pedih di bahagian yang kena kayap tu. Kesian.

Seronok betol En.Hubby duduk di kampung, suka ja aku dengar suara dia..makan pon berselera walaupon hanya boleh makan rebus-rebus dan bakar. tak boleh ada minyak-minyak ok. Sepanjang di kampung semalam, dia tak lekat di rumah...keluar ikut mak ayah pergi kebun...tengok orang tuanya menoreh. Tak dapat nak tolong sebab masih sakit. Petang semalam pergi lagi tengok kebun adik dia pulak...macam tu ke orang sakit??? nak marah tak boleh..dia memang tak boleh duduk diam...lagi-lagi kalau balik kampung. Ada saja agenda dia kat sana tu. Sakit-sakit pon ada juga aktiviti.

Aku harap En.Hubby cepat sembuh...bosan tanpa En.Hubby di sisi...nasib baik la Rafiq ada..terhibur jugak dengan gelagat Rafiq. Kesian juga Rafiq, bila En.Hubby tak ada...aku lah tempat dia bermanja...selalu dia main ganas-ganas dengan En.Hubby...kali aku la yang terpaksa menyerah diri...asyik kena belasah ja dengan hero aku sorang tu...lg 2 bulan Rafiq akan cecah 2 tahun. Hmmm...sudah pandai berdikari...aku harap dia cepat belajar.

Oklah sekian saja cerita untuk pagi ini....."Have a nice day"

1 ulasan:

  1. orang kampung..bila balik kampung memang takleh duduk diam punya...

    BalasPadam