Selasa, November 24, 2009

Masa begitu pantas berlalu...

Dari hari ke heri ke minggu dan ke bulan..bukan bulan nun di atas ok...sekejap sangat rasanya masa berlalu...sungguh pantas...dan rasa seperti rafiq masih terlalu kecik...rupanya sudah lebih 9 bulan...sudah hampir Disember...maknanya sudah hampir 2010...aku rasa seperti masa tidak cukup...seperti tidak sempat untuk berbuat apa pon...lagi-lagi perkara yang aku ingini...

Tahun ni langsung x de percutian menarik...aku ada baucer penginapan percuma kt 6 tempat menarik..tapi belum confirm lagi nk menetap kat mana...kalau ikutkan rasa macam nak pergi Pulau Rejang...sekarang ni musim hujang pula...hmmm...nampaknya kena tunda lagi...bila lah aku dapat pergi bercuti bersama suami tercinta dan anak tersayang. Mulanya perancangan dalam bulan Januari 2010...tapi nampaknya macam tak dapat jer...cuba pula Februari..tak dapat pergi hari birthday aku...dapat pergi birthday anak pon jadi la...Rafiq tunggu mama dengan papa buat keputusan dulu macam mana ya...ada rezeki..kita sambut birthday Rafiq kt Rejang ok.... (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan