Selasa, November 10, 2009

Rafiq belajar gigit

Erm..tak tahu macam mana nak mulakan cerita...Rafiq sudah lama tumbuh gigi..di usia 6 bulan gigi sudah naik...tapi tak pernah menggigit dikala sedang nyot-nyot (semasa menyusu) sekarang rafiq dan 8 bulan lebih...dia baru mula menggigit...sakitnya hanya TUHAN yang tahu...dulu aku bangga sangat cerita Rafiq langsung tak menggigit...rupanya dia baru nak belajar..sebelum-sebelum ni dia memang suka menggigit...cuma bukan pada tempat saluran makanan utama dia...aku pernah berpesan padanya supaya jangan menggigit aku...sebab aku memang takut sangat..maklum lah...dengar cerita ibu-ibu di forum SI.COM membuatkan aku risau saja...

Selama ini aku risau...dan hari ini...dia mula menggigit B aku...aku memang tak boleh terkejut sikit pon...mesti menjerit macam jumpa hantu(erm....macam pernah jumpa hantu lak aku ni kan)...hehehehe...apa lagi Rafiq pon terkejut sama naik dengan aku...aku pandang dia..dia pandang aku...lepas tu dia boleh pula tersenyum...terus sambung ketawa...suka betol dia dapat gigit aku...aduhhhh...Rafiq...Rafiq

Sekarang ni aku rasa macam takut nak bagi Rafiq direct...tapi aku tak sanggup la nak berjauhan dengan dia...tak sanggup nak suapkan dia dengan botol sedangkan dia ada bersama aku...aku redha...apa pon selagi Radiq ada dengan aku...akan aku usahakan untuk direct jer dengan dia...botol hanya untuk Rafiq bersama BS.

CAIYORK....CAIYORK....CAIYORK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan