Selasa, November 03, 2009

Bersemangat kembali

Semalam aku berborak panjang dengan seorang teman dr SI.COM...beliau seorang pengepam tegar...korang bayangkan babynya langsung tak nak direct BF dengan dia...dengan keadaan itu dia membuat keputusan mengepam bagi menberikan makanan terbaik untuk babynya...bangga betol aku dengan semangat yang ada pada dia...aku BF Rafiq sampai sekarang...Rafiq pon dah 8 bulan lebih dah...susu pon nampak macam ada perubahan sikit...lepas aku ambil semangat dari teman ku itu...hasilnya agak memuaskan...baru 1 malam aku bangun mengepam...kira ok la kan...kalau tiap-tiap malam aku bangun mengepam mesti hasil yang bakal ku terima nanti membanggakan...siapa tahu kan???

Tiap hari aku bekal kan Rafiq 4botolx3oz jer...tapi hari ni aku dapat bekal dia 5botolx3ox..kira sudah tambah 1...bole disimpan kalau dia x habis 1 botol tu...mana tau kan dia ikut rutin harian dia aje...apa pon aku harap..bekalan makanan itu cukup untuk dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan