Jumaat, November 06, 2009

Aku tens.....

Aku betol-betol tertekan sekarang ni...dengan masalah dirumah yang dibangkitkan adik-adik...sudah berjanji dengan aku untuk berdamai...tapi masih bergaduh jugak...di depan en.hubby pulak tu.

Semalam sesi kaunseling yang entah kali ke berapa sudah...banjir lagi aku semalam. seorang tak boleh ditegur seorang lagi suka menjawab...aduhhh...bole sakit jiwa juga aku macam ni...dengan keadaan aku sekarang..macam-macam aku kena pikir...tak ada sape pon nak pedulikan perasaan aku. semua benda aku tanggung...aku tanggung sorang-sorang. Nape la diorang tak bole paham keadaan aku...mungkin diorang pikir aku jenis yang langsung tak ada masalah...sebab setiap kali balik kerja aku boleh tersenyum...bergurau dengan diorang..berborak happy saje...melayan kerenah Rafiq lagi...seolah-olah aku tak ada perkara berat yang perlu ku pikirkan.

Diorang memang tak tahu kot.........
Semalam dalam sesi kaunseling..aku cerita masalah aku...banjir lagi sekali...tak tahu lah aku...itu menangis kesiankan aku atau ape...harap-harap diorang kesiankan kakak diorang ni.

Harap-harap jugak apa yang diorang dah janjikan semalam dia akan patuhi...tak akan ulang lagi...raya korban tak lama lagi dah...tak kan la tiap kali raya minta maaf lepas habis raya buat lagi kan?...itu la fenomena sebenar yang dilalui setiap kali beraya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan