Rabu, Ogos 04, 2010

YOU D'BEST BLOGGER =D

Ye-Ye je kan tajuk n3 ni...sejak bila la aku ni the best blogger...pengunjung pon seciput jer...tak la seperti kawan aku yang bagi award ni...dia memang the best blogger pon...tak lain tak bukan cik Amyna kita ni. Terima kasih banyak-banyak yer Mina bagi along award ni...sungguh terharu lah...hhuhuhuhu



Hmmm...jadi sekarang kena la menjawab soklan pula...dah wajib katanya. Nak tak nak aku kena jawab juga...aku lemah sket bab menjawab soklan..harap sudi lah terima jawapan aku nanti yer....

1. Apa nama blog kamu?
Together And Forever

2. Apa tema blog kamu?
Semua ada...macam-macam cerita family, kisah anak dan aku sendiri, juga menambah rakan baru.

3. Bagi kamu blog tu apa sih?
Blog ni sudah menjadi tempat berdiskusi diantara semua orang...tempat luahan perasaan...juga boleh menambah pendapatan...Online Business.

4. Apa yang kamu cari atau tujuan kamu ngeblog?
Lain macamnye soklan ni....saya cari kawan-kawan lama dan baru...tujuan, mencoretkan segala apa yang berlaku..supaya kelak ada kenangan yang boleh diungkit.

5. Bagikan award dan tag ni kepada 5 orang yang terdekat dengan kamu.
Aduh..susah juga....terdekat tak ramai mana...sbb banyaknye yang jauh...huhuhu...tapi boleh jer bagi sesaper kan....

1-Kak Pnut
2-Kak Yati
3-Kak Ieja
4-MamaAna
5-MamaArshad a.k.a Izzati

Selesai mengetaq..kepada yang di Tag tu harap sudi terima...jawab le bila ade kelapangan masa...

Sekian terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan