Khamis, Mac 25, 2010

Untuk ibu/bapa yang ada anak bersekolah.

Salam semua...

Hari ni aku cuma nak kongsi maklumat/cerita yang aku baru jer tahu...mungkin semua orang sudah tahu pasal SCORA-A, aku saja yang lambat tahu pasal ni...Rasa rugi juga sebab tak ambil tahu pon pasal SCORE-A ni ada orang bercerita...mungkin sebab anak masih lagi kecil...belum masanya untuk guna benda alah ni pon kan??? Tapi kepada ibu/bapa yang punya anak bersekolah aku rasa sangat lah wajar menggunakan produk SCORE-A ni...Seawal usia 7 tahun hingga lah ke usia 17 tahun produk SCORE-A ini sangat sesuai...Di samping bercerita ni...aku nak promot la kat korang semua...cuba lah produk SCORE-A ini dahulu, baru tahu keputusannya macam mana...anak-anak mesti teruja dapat belajar dengan cara tersebut. Lihat dulu kat sini SCORE-A kalau boleh baca sampai habis...kalau berminat kan...aku rasa baik lah kiranya dapat membantu berkongsi bersama-sama ibu-ibu, kakak-kakak dan rakan-rakan di sini. Sama-samalah berusaha majukan diri anak-anak kita dalam pembelajaran zaman moden. \(^_^)/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan