Jumaat, Mac 05, 2010

Al-Hamdulillah...

Syukur al-Hamdulillah family aku semua selamat sampai jam 5 pagi tadi...seronoknye dapat berkumpul walaupon tak semua ada. adik aku yang sorang tak dapat ikut sebab suami isteri bekerja..tak dpat cuti, lagi pulak isterinya susah nak tinggalkan maknye. Yerlah kan...maknye kurang sihat...tak kan nak dibiarkan ayahnye saje yang menjaga maknye kan...anak yang baik tu. adik ipar aku yang sorang tu memang baik.

Erm...pagi tadi kami sume sarapan awal...hikhik..yer lah dah bawa macam2 kan, dengan murtabak, ketupan pulut, buah jambu batu, limau bali lagi....haaa...rasa nak melantak semua tu pagi tadi jugak...tapi perut ni dapat terima ketupat dan murtabak aje...jadi la kan...alas perut sebelum makan tengahari....kononnnnnnn...(aku melantak kuewteaw goreng pulak pagi ni)hahahaha

Plannye petang ni nak bawa diorg semua pergi pasar tani putrajaya...mana tau kot sempat jumpa geng-geng SINAR FM dok berniaga kat situ...alang-alang juga la kan...dapat membeli sambil berhibur...cakap besar aku ni kan...udah la sakit kepala masih terasa...ada hati nak berjalan gitu....InsyaAllah sudah semakin kurang ni...jap lagi telah sekali lagi ubat tahan sakit...lepas ni harapnye baik lah.

Kalo tak baik jugak rugi la aku...family suma sudah ada di sini........tak boleh...aku kena baik jugakkkkkk.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan