Khamis, Mac 11, 2010

Sakit kepala melanda...

Sakit kepala aku ni kembali melanda...baru saja rasa nak okay 1-2 hari ni...tetiba semalam kepala aku sakit kembali...kali ni rasa lebih kurang...cuma tambah satu rasa lagi...rasa seperti berpusing-pusing...bila pejam saja mata...terasa diri ni melayang-layang berpusing di udara........rasa takut nak tido...tapi sakit kepala ni elok tido jer kan...

Semalam juga mood aku jadi kureng...asyik nak marah jer...sampai Rafiq pon aku marah. Terkejut semua orang yang ada kat rumah...(macam ramai jer kan bila sebut semua orang?) yang ada pon adik aku yang keje kt c4 tu dengan En.Hubby je. Terus la En.Hubby datang amik anaknya yang kene marah dengan aku ke tempat lain...nak pujuk la kononnye tu...sedangkan Rafiq langsung tak merajuk dengan aku...dia selamber jer peluk aku bila aku marah dia...Rafiq lagi pandai memujuk tauuu...aku pulak rasa bersalah bila marah dia...marah jer tauu...bukan pukul...marah-marah sayang gitu...

Sakit kepala ni dasyat juga tau...boleh buat orang hilang pertimbangan...aku tak pernah marah-marah macam semalam...yer lah...kalau tidak tak kan lah En.Hubby dengan adik aku terkejutkan???aku betol-betol hilang sabar...uishhh...macam dasyat sangat jer...hikhikhik...hari ni sudah okay....aku marah sekejap jer semalam..sebab Rafiq pujuk aku cepat-cepat sebelum aku mengamuk sakan....hahaha...macam betol-betol nak mengamuk jer aku ni kan...x de lah sampai macam tu....tapi tak tau jugak kan...kalau tahap kesabaran tu dah sampai ke puncak...ahhhh....jangan dipikirkan semua itu...aku harap sangat aku bukan macam tu.....

Sekarang ni...aku nak tenangkan diri.........kalau dapat kuar pergi tempat-tempat yang tenang kan best...mungkin dapat kurangkan sakit kepala ni...

korang layan jer la apa yang aku merepek ni yeee...aku sakit kepala.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan