Khamis, Mac 04, 2010

Seronoknye......Family nak datang.

Aku seronok sangat ni....Esok(Jumaat) family aku akan sampai Putrajaya. Setelah sekian lama diorang tak datang rumah aku, dan esoknya sampai juga diorang semua. Mak aku last datang tahun 2005,kalau tak salah laaa....sebab masa tu aku tinggal sorang jer. Al-maklumlah kan, aku memang tinggal sorang-sorang pon masa duduk kuarters ni. Kalau ada yang masuk pon sekadar tumpang sekejap-sekejap jer...2-3 bulan sudah pindah...dah dapat rumah kan...pindah laaa. Abah pula kerap datang dulu...kira-kira sejak aku kawen ni jer dia tak pernah datang dah...yer lah susah nak tinggalkan mak dan adik kat umah tu, lelaki tak ada kat rumah pon risau jugak kan...Mak pula manjang saja tidak sihat, lagi lah susah Abah nak tinggalkan diorang. Dulu Abah rajin turun Putrajaya...last masa aku bersalin. Kira setahun yang lepas la...jarang jugak kan...tapi lebih kerap dari mak aku la...Tapi esoknya diorang datang ramai tau...siap adik ipar aku(suami angah) pon ikut juga....En.Hubby pon sudah plan...dengan adanya birasnya nanti boleh la dia bawa pergi memancing...(haiiii....x habis-habis memancing, kot la nak pikirkan kemana nak bawa family aku tu pergi jenjalan ke kan??????? Ini dia pikirkan memancing ajer....)

Tak per lah...aku pon boleh bawa diorang...ape susah kan....aku kan ada...hikhikhik. Suka lah Rafiq....ramai orang kat rumah...dia memang suka suasana yang riuh...sebab dia pon suka buat riuh. hehehe...tak sabar ni tunggu diorang sampai. Semoga diorang selamat dalam perjalanan nanti. AMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan