Jumaat, Mac 26, 2010

::FACEBOOK::

Seronok jugak bila ada Facebook ni kan...aku dapat bertemu semula kawan-kawan lama yang 10-11 tahun tak tahu khabar berita...yang tau no.HP tu boleh lah jugak berhubung walau pon tak ada Facebook kan...mana yang lain-lain tu memang langsung tak tahu cerita...baru-baru ni aku bertemu semula kakak angkat aku yang sekian lama aku tak dapat berhubung...pernah berhubung dengan surat 2-3 tahun selepas berpisah...berhubung dengan telefon sekejap dalam 2-3 bulan macam tu...terus lepas tu aku langsung tak dapat nak jejak dia...dalam 5-6 tahun jgk laaa...

Nasib baik ada KAK PNUT dapat jugak menumpang kasih kakak...hihihihihi...yer la..aku pon macam Kak pinat juga...anak sulung dalam keluarga...tak ada abang dan kakak...dapat tumpang kakak orang pon jadi lah kan...sejak berkahwin dapat la kakak segera...sapa lagi kalo bukan kakak-kakak ipar aku...tu pon dah jauh di mata pulak... KAK PNUT juga yang dekat...hehehehe

Sambung cerita pasal Facebook...aku dapat jumpa balik kawan-kawan yang dekat dan yang jauh...yer lah kan...dengan Facebook ni la kita tau dia kat mana sekarang ni...ada yang betol-betol dekat...tapi tak pernah pon bersua..terukkan??? bila dah bersua dalam Facebook tak sangka lak tu boleh berjiran presint jer. Erm..yang jauh jangan dikata lah...bila dapat berhubung aku rasa sangat seronok...terubat rindu yang sekian lama terpendam dilubuk hati ni....(Wah..bersastera lak pulak).....hahahah

Oklah....cukup cerita Facebook...esok cuti...tak tau apa plan lagi...malam ni En.Hubby ajak teman dia main bola kat Stadium Kajang...kat mana tu???tengok pada keadaan petang nanti..kalo larat aku ikut..kalau tidak...duduk rumah layan Rafiq main-main...\(^_^)/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan