Isnin, Mac 29, 2010

TAG DARI AMYNA MY PREN.

Wah-wah-wah...sekarang ni asyik kawan tag kawan ek...aku pon terkene dek seorang kawan kesayanganku AMYNA . Orang dah tag kan...kite kene la menjawab dan tag semula kawan-kawan yang lain...

1) Adakah anda berasa anda HOT?

HOT dari maksud ape ek?Kalau HOT macam glamour tu...aku tak rasa begitu..sebab aku ni seorang yang sangat lah pendiam di mana-mana selagi tidak ditegur...hehehhe..bukan sombong ok...dari dulu sampai sekarang aku rasa tidak HOT. Aku ni biasa-biasa saja.

2) Upload Wallpaper PC/Laptop yang anda guna sekarang



3) Cerita pasal Gambar di atas?

Ok gambar ni bagi aku sangat menarik...sekali tengok aku sudah tertarik..lukisan yang abstrak gitu...dia punya warna sungguh cantik...aku memang suka corak-corak yang sebegini...

4) Kali terakhir makan pizza?

Bulan 12 2009 kalau tak salah...adik aku baru gaji, dia belanja makan pizza. Lega boleh makan banyak sebab En.Hubby kurang minat...hakhakhak. Aku melantak dengan adik aku puas-puas.

5) Lagu terakhir anda dengar?

Kalau tak salah lagu dr tahun 90-an. Terlupa lak apa tajuk lagu tu...baru pagi tadi dengar...sebelum naik ke opis.

6) Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?

Baca emel personal dan emel jabatan...borak-borak dengan jiran sebelah...terima call dari penilai...baca SMS...itu saje.

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?

Selain RAHIMAH, family dan kawan-kawan sekolah panggil aku along. Member opis panggil aku imah. member-member kursus aku panggil aku IEM...wah...amacam...glamour jgk kan...cuma tak HOT jer...hihihihi...Tapi ada sorang abang ni(kawan En.Hubby) dia panggil aku ZARA...hahah

8) Tag lagi 5 orang, siapa yang anda nak tag?

i- kak ieja
ii- Ibu-Mysara Syauqeena
iii- Hayatie(kak yati)
iv- kak pinut
v- IbuHakimHaikal

9) Siapa orang nombor 1 pada anda?

Dia merupakan senior aku masa sekolah menengah rendah...sungguh baik hati dan peramah...dia juga roommate aku kat asrama...sungguh ceria dan kelakar orangnya. Aku rasa dia diantara akak-akak yang make up aku masa aku tido..hahahahahah...

10) Katakan sesuatu pada orang nombor 5?

Terima kasih IbuHakimHaikal sebab sudi jadi kawanku di alam maya ini...sesungguhnya aku happy berkawan dengan mu... \(^_^)/

11) Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?

Alamak...ni yang aku tak berapa nak tahu ni...dia ada hubungan dengan family n suami n anak....boleh la kan jawapan ni???

12) Bagaimana pula dengan nombor 2?

Dia berasal dari utara...kita sama negeri...kenal pon di alam maya ni jugak...setahu aku dia juga baik...harap-harap hubungan di alam maya ni tidak terputus. InsyaAllah.

13) Kata-kata cinta untuk orang nombor 4?

Untuk kak pnut...terima kasih banyak-banyak kerana selama saya diperantauan ni...dari bujang sehingga berkawen dan punya anak..kak pnut orang yang paling ambil berat pasal saya...ikhlas 100% dari hati...SAYA SAYANG AKAK.

14) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang tag anda?

Hahaha..yang ni mudah...
i- dia merupakan kawan aku dari kecil sampai la besar ni...dari tadika sampai
ii- sekarang...
iii- kita orang sekampung.
iv- sekarang ni dia kat Sabah...negeri di bawah bayu...merantau kerana ikut suami terchenta yang juga bekerja di sana.
v- punya penyakit yang sama dengan aku..."Tekanan Darah Rendah" kira penyakit jugak la kan.....

Okay sudah pon selesai...jenuh jugak ek nak menjawab tag orang nih...kepada yang aku sudah tag tu..harap-harap sudilah menyelesaikannya ya...slo2 pon x per...
umah dia belakang umah aku sajo..

2 ulasan:

  1. hehehe...dah siap ehh.woakyyy along.myna dah baca. terima kasey sudi melaksanakan tag nie..

    ya kan..umah kita dekat sangat...nak dating leh p kot belakang jerk... ahakss!

    BalasPadam
  2. kan kita selalu dating kt parit belakang umah tu...hahaha

    BalasPadam