Isnin, Februari 08, 2010

Semakin maju...

Jangan pelik dengan n3 di atas yer...sebab nak cerita pasal Rafiq jer hari ni...semalam kakak-kakak sepupu aku datang rumah...bawa anak masing-masing. Rafiq sangat teruja bila orang datang ke rumah...cuma pada permulaannya dia seperti takut-takut...tapi lama kelamaan dia yang over...hikhikhik...

Aku perhatikan sepanjang kakak-kakak sepupuku berada di rumah...Rafiq yang pada mulanya asyik berkepit dengan En.Hubby lama-lama mendekati anak-anak buah aku itu...Erm...nampak macam pandai berkawan...dia memang pandai berkawan rupanya...walau pon diorg sume sudah hampir 3 tahun usianya...dengan usia Rafiq yang baru hendak cukup setahun 21 Feb 2010 ni...sudah mampu menyesuaikan diri dengan orang yang lebih berusia darinya...(aku sangat suka...)

Rafiq juga pandai ambil hati semua abang-abang sedara dia...diorang pon suka bermain dengan Rafiq...aku sungguh seronok semalam...banyak perkara yang menggembirakan hati aku...

*semalam ikut En.Hubby mancing kt Coffee Village...dapat ikan besar...tongsan (5kg) dan Rohu +- (3-4kg) cam tu...kalo ikut saiz ikan tu memamg besar dari Rafiq...rafiq pon teruja tengok papa dia boleh ikan besar...asyik sebut fish-fish-fish dan tunjuk ke arah ikan besar tu...heheheheh...kenal dah anak mama apa itu ikan"fish" yer...syukur al-hamdulillah Rafiq mudah mengenal...
*ingat nak anta umah kak pinut tapi kak pinat mesti tak nak..sebab ikan tak siang lagi...hukhukhuhk...lepas tu jual aje pada orang yang ade kat situ...kira tolak balik modal mancing aje la....hukhuhkhukhuk.....

*apa pon semalam....aku memang happy sesangat...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan