Selasa, Februari 02, 2010

Kurang masa.....

Hmmm...hari-hari masuk sini macam tak ada cerita kan???bukan tak bercerita kat sini...tapi aku tersangat kekurangan masa...sekarang ni sibuk ber'koir'...asal petang jer mesti kena pergi latihan...suara ni pon hampir tak kedengaran sudah..hilang akibat menjerit hari-hari...yer la...usah suara kita ni sangat lah perlahan...aku cakap pon orang kata macam berbisik aje...yer ke???musykil betol aku...hikhik...kalo macam ni la..jenuh la aku menjerit nak bercakap dengan orang...dan sebab itu jugak la aku ni lebih banyak diam dari banyak cakap....(tapi tak tentu jugak)ada geng banyak mulut jugak aku nih....hahhahaha

Aku rasa macam nak bercerita kisah muda-muda aku...tapi tunggu la ek...biar aku punya masa yang paling lapang.......sebab aku perlu kan ketenangan untuk melakarkan cerita itu...................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan