Khamis, Februari 04, 2010

Aku sudah gemuk...

Percaya tak korang yang aku sudah gemuk...2-3 hari ni aku baru perasan...kenapa kain baju kurung, suar jeans, t-shirt cumil aku ngam-ngam jer...selalunya semua tu longgar dengan aku...lagi-lagi suar jeans...sampai kena pakai tali pinggang...guna yang agak tengah juga la...tapi semalam, aku pakai guna lubang yang akhir skali uols tau...nampak sangat aku sudah gemuk...tapi luaran orang masih tak nampak...mungkin sebab rangka aku yang kecil kot. Tapi bagi diriku ini...tersangatlah merasainya...lemak berkumpul di sana sini...naik risau aku dibuatnya...banyak baju aku yang cumil dari yang besar...sayang tu kalo tak bole pakai lagi...tapi aku tak bole nak kawal makan sebab kalau tak makan mesti aku tidak tahan..aku mudah sangat lapar...
Pagi tadi dah pekena roti canai sekeping dgn milo panas...belum jam 12 aku sudah lapar menggigil...sudah melantak nasi penuh satu pinggan..nasib baik kat kedai...kalau kat rumah aku dah tambah nasi...(kontrol malu beb)

Balik nanti kene masak/makan yang ringan-ringan udah le...kalau tidak bertambah la lemak-lemak dalam badan ni...huhuhuhuhuhu...aku bukan takut gemuk...cuma risau banyak baju tak muat nanti..udah le baju aku idak le banyak...dan udah banyak yang tak bole dipakai lagi...sebab sudah kecik...ermmmm...baju mengecil u...bukan aku yang membesar....lagi tak nak mengaku...teruk betol kan....tak per....ada peluang aku beli baju baru....hmmmmm???????/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan