Jumaat, Februari 05, 2010

Aku teruja...

Heheheh...apa pon nak bgtau kalian yang aku sangat teruja...aku teruja sebab melihat anak bujang aku boleh melangkah...walaupon dalam keadaan gayat(takut-takut) semalam dia berdiri bukan main lama...tapi aku rasa itu diluar kesedaran dia sebab asyik sangat tengok tv sampai tak sedar aku lepaskan dia berdiri...sampai satu masa dia nak pergi dekat dengan tv dia melangkak sendiri...masa tu baru dia sedar dia berjalan sendiri...terus dia duduk...takut agaknye ye. Hari ni aku rasa tak sabar nak cepat balik....nak tengok berapa langkah lagi dia akan menapak...

Anak member aku yang lahir awal sehari dari dia sudah boleh berjalan...mungkin anak dia ringan kot...ayat sedapkan hati....hehehhehe...tapi aku tak kisah...asalkan Rafiq sihat dan kuat...lagi pon Rafiq memang sedang belajar berjalan sekarang ni. Asyik berdiri dan imbang badan....rasa gayat sket dia akan cari tempat untuk berpaut.

Hehehe...tak sabar nak balik rasa hati ini....sedang masih pagi lagi....huhuhuhuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan