Jumaat, Januari 22, 2010

Pening dan mengantok....

Semalam tidur aku tak lena...tak pasti kenapa...yang aku sangat-sangat pasti, memang aku tak tidur...sebabnya aku kerap tengok jam...dan segala aksi anak bujang aku rakam....dalam kepala je la..sebab HP aku x cantik rakam dalam gelap...seronok jgk bila x dpt tidur ni...sebab dapat tengok gelagat dua hero aku tido...diorang memang serupa...gaya perubahan tido yang sama kerap kalinya...memang lasak...aku selalu jadi mangsa...semalam pon aku tetap jadi mangsa walau pon tak dapat tidur. Rafiq suka memanjat...selalu bangun main-main dan sambung tidur semula...main-main dalam keadaan lelap...itu lah Rafiq...Nasib baik En.Hubby tak begitu...tidur saja sepanjang malam.

Akibat dari tidak dapat tidur...sekarang ni kepala aku sakit...pening sangat-sangat dan tersangatlah mengantok...mata ni pon macam nak terpejam jerk. tapi terpaksa aku tahan...kan nanti tak balik umah pulak aku...hehheheheh.
macam orang mabuk lak...dah ngantok-ngantok boleh pulak gelak kan....???ntah ape la aku ni. heeeeeeee

Rafiq sekarang 11 bulan 1 hari...sekarang ni aku kerap menghitung hari menunggu hari lahir Rafiq yang pertama...memang tidak sabar. aku sangat teruja.tak tau kenapa...adakah semua ibu begitu???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan