Khamis, Januari 07, 2010

TAHUN BARU???

Erm....cerita basi sket yer kalian...

Tahun 2010...apa yang pasti umur aku sekarang sudah 27 tahun...Aku bercuti di hari lahir aku...bukan apa...kononnya nak berehat di rumah...tapi bila berada di rumah..aku tak boleh nak tengok keadaan rumah aku macam tu ajer...yer la kan..lantai rumah pon dah bergetah...Rafiq punye kerja la tuh...dia tumpahkan air oren 2 gelas...pastu siap sepah-sepahkan(betol ke ek?) air oren yang tumpah tu ke marata-rata...geram jugak aku..tapi budak nak membesarkan...macam-macam dia nak belajar...aku biarkan aja...dah tugas aku sebagai ibu dan isteri...so aku mengemop lantai itu di hari yang aku ingin berehat...apakan daya aku kan...sudah mengemop...melipat baju pula...sudah melipat baju...memasak la pula...nak menunggu petang bole la aku lelapkan mata sekejap...tapi tetiba aku rasa macam sunyi walau pon tv sudah terpasang....

Aku bangun bersihkan diri...solat dan terus keluar jemput Rafiq...dah alang-alang aku bosan kan...baik aku main dengan Rafiq...lagi best dari tido...hihihiih....tak berehat juga aku. Erm...sampai Rafiq di rumah...kami main-main bersama...seronok melayan Rafiq ni...(hmmm...rugi lagi aku sbb gambar masih x upload) Rafiq sudah pandai bercakap...macam-macam dia sebut...tapi bahasa apa aku pon tak paham...hikhik...setengah jam melayan dia bermain...tetiba dia datang melepek di dada aku...kelihatan seperti mengantok...aku pon apa lagi...terus lah bawa dia kepangkuanku...supaya senang aku nak menyusu...sekejap jer menyusu..terus terlelap...aku pon..turut terlelap.........(legennye dapat lelapkan mata)aku lah orang yang paling susah tido siang hari) bole dikira sesangat berapa kali aku tido siang....

Tapi di tahun baru ni tak de lah azam aku nak tido siang...aku nak buat sesuatu...tapi tunggu la kalian yer..nanti tahu juga...aku rahsia dulu yang satu ni...bukan apa..surprise..............hihihihih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan