Isnin, Januari 25, 2010

Akibat minum kopi...

Erm...aku tak tau macam mana nak mulakan n3 ni...

Sebenarnya aku mengantok...macam tak de cerita lain kan???hari tu pon dah citer pasal mengantok...tapi kali ni bukan sebab tak leh tido aje yer kalian...ni disebabkan aku minum kopi...Setelah sekian lama aku tinggalkan kopi...semalam aku minum..bukan apa..saja nak tonton tv lama sket...ada cerita best jugak la..sebab tu aku bedal kopi En.Hubby sket...En.Hubby suka ja aku mintak kopi dia...sekali ja aku mintak...2-3 kali dia pelawa aku...last-last aku x dapat tido semalam..x tau la jam berapa aku lelap...x sedar...tapi yang pasti jam 2 aku masih segar bugar lagi...

Bagi En.Hubby, kopi tu macam minuman yang lain...langsung tak mendatangkan kesan pada dia...lepas minum kopi pon dia bole tidur....tapi aku tak macam tu...puas aku nak lelapkan mata...tapi memang tak berjaya..terpaksa lah aku berjaga sampai lah terlelap dengan sendirinya...udah lah pagi tadi jam 6 sudah sedar...aduhhh...aku sudah agak mesti kepala pening hari ni...memang,kompom,sah,aku pening dan mengantok....huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

Tolong...keje banyak buat ni...tapi mata tak larat nak celikkkk....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan