Khamis, Januari 27, 2011

Tekanan

Sudah 2 hari demam selesema, batuk, sakit tekak...tekanan kan bila mengidap sakit tersebut...aku sangat tertekan bila balik rumah tak boleh nak gomol-gomol hero aku sorang tu...selalu balik kerja, dia datang peluk dan cium-cium aku, dan aku juga begitu...tapi sejak demam selesema ni aku tak berani nak lebih-lebih sangat...kalau dia yang sakit lagi bertambah susah...

Sebenarnya nak meng update blog ni pon aku kekurangan mood...tapi kena juga lah..nanti sepi pula blog aku ni...tau lah kan...pengunjung blog aku ni ciput saja...huhuhuh.

lagi 1 sebab aku kurang mood untuk update blog ni...hihihi...esok aku nak balik kampung...nun jauh di utara sana. budak-budak kat opis ni kata-kata aku dah..jasad ja kat sini...hati aku sudah terbang ke kampung halaman...sedangkan aku baru saja pulang ke kampung awal bulan/tahun baru-baru ini....hikhikhik...mentang-mentang lah baru dapat cuti...terus saja nak habiskan...hahaha.

Oklah...kat sini dulu...sudah nak menaip panjang-panjang...asyik bersin saja. letih.

CauCinCau....

1 ulasan:

  1. Alololo... siannya along.
    berehat lah along..along balik kampung
    ehh.. bestnya.. t.care ya!!

    BalasPadam