Ahad, Oktober 24, 2010

Cuti yang singkat...

2 hari cuti rasa macam langsung tak ada cuti...ada saja aktiviti memenuhi masa terluang, sampai tak sedar masa berlalu sangat pantas. Tak cukup pula rasanya cuti 2 hari di hujung minggu.

Tapi dalam bercuti pon...hati aku gelisah, memikirkan masalah di pejabat yang masih belum selesai...aku ditimpa masalah...tapi disebabkan kawan-kawan yang memberi sokongan jadi aku gagahkan juga berhenti seketika memikirkan masalah tersebut. Esok aku akan hadapi semula masalah itu...harap dapatlah diselesaikan dengan segera. Hari jadi majlis itu pon tak lama lagi....risau aku.

Okay la...sini dulu..nak rehat otak jap...tak tau lah kenapa kepala ni pening semacam. Rehat dulu yer...esok InsyaAllah sambung lagi kot ada berita baik. AMIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan