Selasa, Oktober 12, 2010

P.E.N.I.N.G

Pening lagi..tak habis-habis dengan pening...tapi memang pening betol-betol..bukan main-main...x tau la apa penyakit yang datang ni...dari aku mula-mula jejak kaki ke jabatan ini...hari-hari kepala aku mesti pening...dari duduk di bahagian kewangan-admin-sampai ke bahagian ini pon masih memeningkan kepala.....

Ada tak kerja yang tak memeningkan kepala? tolong aku...aku sekarang ni dah mula rimas...aku dah banyak kali cuba untuk sukakan kerja aku...buat habis baik... syukur semua aku dapat buat dengan jayanya...walaupon tak sempurna mana...tapi terlaksana juga kerja-kerja aku hari-hari...

Hmmm...nasib lah kan...dah kerja kita. Nak tak nak kena juga hadap semua ni. Kalau la cuti ada lagi...memang aku habiskan..pergi bercuti di mana-mana mencari ketenangan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan